Saturday, October 31, 2009

Citer Kat kampung nan permai


ni hari last kakak aku nk balik kl...isk..isk sedihnyer....dah la setahun aku x jumpa akak yg tercinta ni, rindunyer aku ngan dia..ni la family kakak aku..dah ade 2 org anak...next year dorang nk dpt adik pulak...yahoo..seronoknya akak aku ni...maknenyer..3 anak mak ni nak bersalin , penat mak tahun ni n tahun depan kena jd mak bidan terjun hahaha.........blog ni lama aku x update coz aku asyik update blog menu jer.....ye la suka masak....aku ni sebenarnya mahir juga dlm bab menjahit tp lum cukup modal nk beli mesin jahit.....maklum la mahal tu mesin tu........mulai saat ni kena kumpul duit ni nk buat keje part time menjahit ni.......heheh disebabkan minat aku telah ikut kelas jahitan manik di kolej , dh praktis la sikit2, habis baju lama2 aku jahit manik, hehehe......tp sygnya sekarang ni mana la aku boleh pakai baju2 kurung tu...semonyer dh x muat...badan lak naik mendadak........rasanya cam lebih 80kg dah ni.......adoiiiiiii penatnya nk kena turunkan berat badan lepas ni.............jom la ke blog menu aku kalo mau ikut perkembangan resepi hehehttp://www.aniewardah78.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment